van az a pénz ...
... ami visszatalál
itt vagy most: /

Pontgyűjtő és kedvezmény kártyák

A törzsvásárlói programok népszerű marketing eszközök a kereskedők kezében. Amellett, hogy rendkívül költséghatékonyak (olcsóbb, mint árkedvezményt adni), több célt is szolgálnak:

  • Alkalmasak a vásárlási forgalom és a vásárlási érték növelésére és a vevőkör megtartására.
  • A visszatérő vevőkről és az ő vásárlási szokásaikról rengeteg információ keletkezik: mikor, mit, mennyiért, minek a hatására, stb.
  • Lehetőséget teremt a közvetlenebb kapcsolat kiépítésére a vevőkkel: alkalmazáson vagy e-mailen keresztüli üzenetek
  • Jutalmazási rendszer révén a vásárlási érték növelése érhető el: elköltött összeghez vagy megvásárolt mennyiséghez kötött promóciók.

A törzsvásárlói programok egy vagy többszereplősek lehetnek: egy üzlet(lánc) önállóan vagy több, különböző területen működő cég közösen hoz létre egy rendszert. Ezek a rendszerek pontgyűjtő, vagy azonnali árkedvezményre jogosító kártya vagy alkalmazás köré épülhetnek.

Sok ilyen rendszert ismerhetünk a mindennapjainkból, például:

Törzsvásárlói kártyák


Cafeteria, munkáltató által biztosított kártyák


Fel
FB Ajánlom Reddit Megosztom X Bejegyzem
Link Másolom

"Az üzleti életben a visszapillantó tükörben mindent tisztábban lehet látni, mint a szélvédőn keresztül."
(Warren Edward Buffett)

adatvédelem » oldaltérkép « bemutatkozó
minket itt is
megtalálsz

Érd be kevesebbel › fizess kevesebbet › dolgozz kevesebbet › élj többet!
Copyright © vásárlóCsapat 2009-2025.